Okazje od handlarza

Bravo Sport 150KM – Fiat, który da się lubić

   

 

 

   Niebawem w ofercie będzie bardzo przyzwoicie wyposażony Fiat Bravo Sport 1,9 150 KM z 2007 roku. Kto mnie zna, wie że Fiat nie jest dla mnie pełnowartościowym samochodem. W przypadku Bravo w tej wersji, troszkę zmieniam zdanie.

   Bravo jest bardzo przyjemne w środku. Wyprofilowane fotele obite alkantarą (chyba) i materiałem, pseudokarbonowe wykończenie deski, klimatronik i bardzo fajnie grający sprzęt audio z subwooferem sprawiają, że zanika trochę „fiatowatość” tego Fiata. Pojawia się jednak, kiedy spojrzymy na łuszczącą się kierownicę (wada typowa), pęknięty zawias w daszku przeciwsłonecznym… ale to się zrobi i będzie OK.

 

   Auto po czyszczeniu i małym „liftingu” odzyska świeżość i będzie w środku jak nowe.

 

   Z zewnątrz również samochód prezentuje się nieźle. 17-calowe koła, ciekawa bryła nadwozia i czarny lakier z niewielkimi akcentami chromowanymi sprawiają, że Fiat stojąc obok Golfa, czy Astry nie ma się czego wstydzić.

   Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne. Klekot diesla w środku mniej drażni, niż w „troszkę” droższym Oplu Insigni. Moc jest wystarczająca, by bezstresowo wyprzedzać wszelkie 2,0 TDI 140KM PD. W kupionym przez nas egzemplarzu sześciobiegowa skrzynia M32 jest już po regeneracji, przy okazji założono nowe sprzęgło i koło dwumasowe. Rozrząd był założony 20 tys.km temu. Nie grożą więc kosztowne naprawy i wymiany tych podzespołów.

   Całość psuje tylko przebieg – 202 tys.km. To już jest trudne do przełknięcia. Szkoda, że nie kupiłem auta 3 tys. km. temu. Byłby to zupełnie inny samochód, wszystkie elementy mechaniczne byłyby jak nowe, kierownica też… 
   Jakoś to trzeba będzie sprzedać 😉

Ceny jeszcze nie znam, będzie około 18 tys. zł. ale uzależniam od tego, ile do Bravo dołożymy przed sprzedażą.

Zdjęcia robione zegarkiem z komunii z 16 melodyjkami. Sorry.

 

2 thoughts on “Bravo Sport 150KM – Fiat, który da się lubić

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.